MODEL: 2005, hatchback, wersja RS
SILNIK: 1.9 TDI ASZ+ by COMPSPORT
UKŁAD DOLOTOWY: FMIC by COMPSPORT, turbina ARL,
UKŁAD WYDECHOWY: seria RS, wycięty katalizator
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia manualna 6ka
ZAWIESZENIE: gumy od Cupry, amortyzatory KONI Sport
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seria, czarny grill by pskosz
ŚRODEK: wygłoszone przednie drzwi matami STP Silver oraz boczki tapicerki pianką GMS-022
CAR-AUDIO: seria
MOC:
3 etapy by Compoty
seria 139 KM i 312 Nm
Etap 1. program 159 KM i 351 Nm
Etap 2. FMIC plus modyfikacja programu 176 KM i 360 Nm
Etap 3. turbo z ARL plus modyfikacja programu 186,5 KM i 368 Nm
Ostatni pomiar mocy DynoDay MR-Motors i wynik zadowalający...187,2KM i 389,3Nm
SILNIK: 1.9 TDI ASZ+ by COMPSPORT
UKŁAD DOLOTOWY: FMIC by COMPSPORT, turbina ARL,
UKŁAD WYDECHOWY: seria RS, wycięty katalizator
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia manualna 6ka
ZAWIESZENIE: gumy od Cupry, amortyzatory KONI Sport
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seria, czarny grill by pskosz
ŚRODEK: wygłoszone przednie drzwi matami STP Silver oraz boczki tapicerki pianką GMS-022
CAR-AUDIO: seria
MOC:
3 etapy by Compoty
seria 139 KM i 312 Nm
Etap 1. program 159 KM i 351 Nm
Etap 2. FMIC plus modyfikacja programu 176 KM i 360 Nm
Etap 3. turbo z ARL plus modyfikacja programu 186,5 KM i 368 Nm
Ostatni pomiar mocy DynoDay MR-Motors i wynik zadowalający...187,2KM i 389,3Nm
Komentarz